Saturday, November 22, 2008

be strong, be kind

yikes! can't believe i finally finished my form 4 year
just rasa terkilan la sikit kan...
i suppose i can enjoy my form 4 year ngan kawan2 dob but...
nk wat cmne?
dh dtg ke sini...
actually it's ok.. kat mana2 pon xpe...
as long as u pandai berkawan cukup la...
tapi kira ok la... klu kat luar ni..
i'm more prone to do 'bad' things.. hehe...
kat asrama, kire terkawal la sikit...
alhamdulillah...

next year, the big thing will be SPM
x lame mane dah...
10 months is just like a blink...
will there be enough time to study?
takutnya aku...
bknnyer ape.. spm tu...
hidup bermula lepas spm... spm menentukan segalanya...
bagi aku, kecemerlangan tu penting...
skang ni pon still bergelumang dgn B lagi... mcm mana nk score str8 A1?
aku pon nk study oversea gak...
persaingan smakin meningkat...
ya allah, takutnya aku... berikanlah aku kekuatan utk menghadapi semua ni...

bile dah cmni..
maksudnya aku xleyh la nk aktif sgt benda2 lain...
n being like that really hurts me..
i just hate to study for the rest of my life...
i dun wanna be like my bros and sis...
study manjang...
sampai xde pengalaman waktu sekola...

so, based on all these
azam utk taun depan
  • STUDY pantang ada masa free
  • AKTIF dlm koku kalau ada peluang
  • JAGA HATI KAWAN2 dan jangan wat musuh
  • BUAT baik ngan cekgu
  • JAGA HATI si 'dia'
  • be strong, be kind
harap2 dapat la capai segala misi aku ni taun depan...
amin~

5 comments:

Anonymous said...

hopefully t'capai ek.
n slmat berjaya ngn si dia?
ala, aktif jelah ngn koku asal tau bhgi mse.
btw, slam perkenalan.

Anonymous said...

hopefully t'capai ek.
n slmat berjaya ngn si dia?
ala, aktif jelah ngn koku asal tau bhgi mse.
btw, slam perkenalan.

sarah said...

1st comment from me..:p
wish u gud luck in your future...
semoga senantiasa tercapai impian ko....

p/s: niy cmmnt 2nd kat blog org sjk cuti niy.that's mean...ak dah lme x bce blog org :p

Anonymous said...

adik..rilek arr..you can do it..well..part study memanjang tuh..i don't always study..but alhamdulillah..i got through med school..well..we will keep learning sepanjang hidup there is always new things that we don't know..it doesn have to be merely acadamical stuff..anyway..all the best!

Anonymous said...

ala....
sama2 la kita mencapai misi kudsi ini...
chaiyok...