Thursday, March 19, 2009

x lame dah...

Assalamualaikum...

Sekejap sahaja bulan 3 kan. sekarang ni dah tgh bulan 3 dah. maksudnya spm pun tak lama lagilah. dlm 8 bulan saja lagi. klu trial, lagi 5 bulan sahaja lagi. ketakutan tu semakin terasa, semakin menebal. tapi lucu ya, wajah kita tak sikit pon menggambarkan kerisauan dan kegelisahan yang dialami. seolah-olah kita sahaja, memejam mata; buat-buat tak tahu. pabila ditanya, kita cuba mengelak. bukannya apa, keseronokan lain tu rasa payah nak tinggal. tmbah lagi, result kita yang 'ok je' tu menambah kelekaan kita. kita terlalu selesa dengan apa yang kita capai. tapi kalau tak buat camni, x jadi kerja pulak. ye la, asyik takut je. Pelajaran pon terganggu nanti. aku ngaku, kalau orang tanya apa target aku, aku akan jawab str8 10A1. tapi dalam hati, aku ragu-ragu, gusar dengan cabaran yang aku bagi dkt diri sendiri. boleh ke? jadi rakan-rakan sekalian, minta bantuan korang untuk sama-sama berusaha mencapai target kita, ok?

eskremyangtersedar~

4 comments:

Wan Mohd Faris a.k.a Pkwan said...

ahakz...
gud luck la eh...
wish kt ak sma...
hak3...

ameq said...

Salam bro..
all of us are "trembling"
some of us are still doing nothing..
but gut luck to you..
i know that all of us will make it to-gether2

Anonymous said...

eskrem yg tersedar
hahah
setuju dgn kamu
kita mengelak bila di tanya
n kalu org tanya aim
dgn yakin kita jawab 10A1
tp persoalan timbul lepas tu?
mampu ke kita?
jawapannya
yes!kita mampu!
amin...

Anonymous said...

kalo ang risau psl exam..aku apetah lagi...
huhuhu..